110x110 boyutunda çalışırsanız tasarladığınız gibi gözükecektir ek olarak jpeg kaydederken kaliteyi 12'ye getirebilirsiniz.
Yardımcı olduysam R10+ verebilirsiniz.
Hocam 110x110 çalışırsam zaten kalite yok gibi birşey

Ben bu çözünürlüğü arttırmak istiyorum mümkün müdür?