Photoshop ile hazırladığım profil fotoğrafını yükleyince çözünürlük düşüyor ve tatsız bir durum ortaya çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? PS ile hazırladığım görseli Illustrator'e aktarabilir miyim? Aktarabilirsem hangi formatlarda çıktı alırsam işime yarar?