Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben emniyet seridinin yaninda ki seritten gittim diye ceza yemistim... 2500 dolara yakin..

Geçmiş olsun, sanırım yurt dışındaki cezalar bizden fazla.