Ben amasyalıyım, nerede ev tutacağınızı çok düşünmeyin zaten bir avuç şehir Yaz tatillerinde gezmeye gittiğimde otobüse pek ihtiyaç duymam, son yıllarda sadece otogarı çok uzağa taşıdılar onun için otobüse biniyoruz. Şehre gelirsek, tarihi yapılara önem veriyorsan altın değerinde bir şehirdir. Eğlence hayatı vardır, tutucu değildir. 30 ağustos gibi 2,3 günlüğüne oraya gelicem kısmetse. Hayırlı olsun bu arada.