StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.gozmergozluk.com.tr/product/pl70/

bunu adetli almıştım çerçeve eskidiği zaman camını çıkarıp yenisine takıyorum. Hoş duruyor bende.

Çerçeve alırken yüz şekliniz göre alın.
hocam yüz şekline uydurmak en büyük sıkıntı onu çözebilsem herşey olacak.



DreaMPeresT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle kolay gelsin hocam. 3 yaşımdan bu yana yaklaşık 30 senedir gözlük kullanıyorum. Son zamanlarda ben de sizin gibi uzun uğraşlar sonucu çerçeve araştırmasına girdim. Malum he rahat olmalı hem de uzun süre kullanımı olmalı. Bundan önceki gözlüğümün çerçevesi osse marka idi. Tam olarak 5 sene sıkıntısız kullandım. Özellikle kemik çerçeveleri tercih ediyorum. Şu an ise mustang marka çerçeve kullanıyorum. İkisinden de memnunum. Tavsiye edebilirim. Optisyen arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Camdan çok çerçeveye para veriyorum işin doğrusu. İki markayı da gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.
hocam bende kemik çerçeve istiyorum ama yüzüme oturmuyor gibi cevabınız için teşekkür ederim.