emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tw versem bi bakma şansınız var mıdır?

Tw için akşam eve geçtiğimde bakabilirim. Ofiste tw ile bağlanma şansım yok fakat akşam eve geçtiğimde yazarım size tw ile bakabiliriz.