LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çok iyi, potasyum niye sınırda onu anlamadım çalışan böbrekte. Enerji protein vs. alırken, içine muzu fazla mı atıyorsunuz tatlansın diye
protein tozu kullanmıyorum , kullanmayıda düşünmüyorum. doğal besleniyorum . biraz süt ve yogurdu fazla kaçırmış olabilirim ondan olabilirmi