SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Q2a kur hocam ama sub degil klasor olarak kur derim ama forum isi tutmaz artik
Sorucevap yazılımı var şu anda kullandığım önerin için teşekkür ederim.

orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satılık vbulletin 4.2.5 var ucuzdan veriyorum lisanslı - vbulletin iyidir ben blog actım forumu beceremedim sabır istiyor bloga göre ama hazır hit var ise deneyebilirsin.
Forum kurmayı düşünürsem iletişime geçeceğim hocam.

fatihcray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istiyorsan xenforo lisansı mevcut hocam
Teşekkür ederim.

must4f4topal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır hitin varsa kullanıcıyı forumda tutacak içeriğin olursa XenForo ile bir forum kur derim benim düşüncem bu yönde
Aslında site üzerinden teknoloji ve Nasıl yapılır içeriği paylaşıldığı için forum üzerinden farklı kategorilerde paylaşılır diye düşünüyorum.