byvector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon kardeşim. Bazı kişiler konu ne olursa olsun hemen siyasete getiriyorlar. Bende siyasi konulardan haz etmediğim için senide onlardan sandım.
Konuya ilk cevap veren arkadaşın yazdığına göre engelli olmak bişey değiştirmiyor. Seninde dediğin gibi engelli olmak işe yaramıyor. Yapacak bişey yok.
Lafta yarıyor kardeşim, kanunları okusan sanırsın ki extra vatandaşsın ama iş icraate gelince o verdikleri kartı alıp bi taraflara sokasın geliyor. Konu bu kadar basit. Hastasın engellisin engelli kartın var ama paran yok, git bakalım Devlet Hastanelerine muayene olabiliyor musun? Olabilen varsa gelsin alnından öpecem