Konuyu sulandırmıyorum, ben de %43 engelliyim ve devletin verdiği o engelli kartı bi s*ke yaramıyor kardeşim. Ama Suriyeli olursan bu ülkede her şeyi rahatça halledebilirsin, vergi derdini de düşünmezsin. Dilersen raporları mı da atabilirim.
Pardon kardeşim. Bazı kişiler konu ne olursa olsun hemen siyasete getiriyorlar. Bende siyasi konulardan haz etmediğim için senide onlardan sandım.
Konuya ilk cevap veren arkadaşın yazdığına göre engelli olmak bişey değiştirmiyor. Seninde dediğin gibi engelli olmak işe yaramıyor. Yapacak bişey yok.