Hocam konuyu sulandırmayalım. Benim sorumla suriyelinin ne alakası var. Konu dışına çıkılmasın lütfen.
Konuyu sulandırmıyorum, ben de %43 engelliyim ve devletin verdiği o engelli kartı yaramıyor kardeşim. Ama Suriyeli olursan bu ülkede her şeyi rahatça halledebilirsin, vergi derdini de düşünmezsin. Dilersen raporları mı da atabilirim.