kısa ve detaylı bir bilgi vereyim.

1) yurtiçi en iyi. mng bi tık altı. aras ikisinin arası ama bana kalırsa en iyisi. (kargo şirketlerinin işlem alma şekline göre dedim. şubeden şubeye durumlar değişebilir.)
2) senin için önemli olan şu an komisyon bedeli ve desi* Günlük ne kadar çok kargon olursa o kadar aşağı yazdırma şansın olur.
3)yurtiçi ve mng komisyon bedelini senden alır. Aras kargo ücretine ekler. Bu yüzden bile seçilebilir.
4) şube ile anlaşmayı yaptıktan sonra kesinlikle taviz verme yoksa tepene çıkar seni rezil ederler.
5) zarar gören ürünler için müşterine şunu söyliceksin kargocu ordayken kontrol etsin varsa bi problem tanzim tutanağı ile ürün bedeli ne ise(ürün faturası olmak zorunda) zarar görmüş kısım bedeli 15 iş gününde kargodan hesabına geçer.
sormak istediğin başka şeyler varsa pm at.