Sıgarayı bırakmak için şunu kullanıyım bunu içiyim meselesi fasa fiso. Ben sigarayı kanserden önce 3 yıl içtim. Nasıl bıraktım: tedaviye başlıcağım gün doktorlardan izin alıp son kez içmek istedim. Ve o gün bugündür içmiyorum. Kanseri de atlattım çok şükür. Size önerim bırakmak için kendinize yazık etmeyin. Bu karar meselesi. bırakıyorum dersiniz 1 ay içmezsiniz ve 2. ay kokusundan bile rahatsız olursunuz. Herkese sigarayı bırakma yolunda başarılar.