Çok nadir plaka ikiz veya çok yakın harflerden dolayı yanlış yazılabiliyor gece filan zor okur mesela.

Onun dışında bir arkadaşa telefonla konuşma yazmışlar, gittik sözlü olarak ucuz ceza yazılmış aslında trafiği tehlikeye sokmaktan ceza yazılacaktı dediler. O zaman ona göre yaz, saçma ama yapacak bir şey yok. Sanırım öyle yazıldığında birde kayıt altına almalı adam, çünkü yüksek meblağ için kanıt gerekebilir buna ise itiraz pek gelmeden ödüyor halkımız.