İsterseniz önce iş sonra gönlünüzden kopan neyse ücretini ödersiniz.
Ben süslü püslü konu açanlardan değilim
@RifatOzkan sayesinde 1 sene önce başladım bu işe hocam sağolsun bana yardımı çok dokundu onun sayesinde birşeyler kazandım'ki burdaki %80 ondan öğrenip bu işe girenler ve konu açanlardır. ticaret puanım felan yoktur yaptığım işi beğenmesseniz beğenmedim kardeşim dersiniz forumdna farklı bir kullanıcan destek alırsınız.
Referans olarak
@dikine_solucan abim olabilir diye düşünüyorum.
Kesinlikle tavsiye ediyorum yaptığı işi hakkıyla yapıyor. Hiç düşünmeden terttut etmeden çalışın derim ben