Neyse dostum ben boşa yazıyormuşum baya komik bir arkadaşsın.
Nasıl komik , gidin e-ticaret sistemine 1000 USD verin deseydik komik olmayacakmiydik . Geçin bu işleri , e-ticaret sitesi altı üstü , amatör işidir shopify veya parası çok olan kullanır, benim bu açtığım konunun shopify ile ilgi alakası yok , insanlar gidip boş yere para veriyor buraya mucize bekliyorlar, bilmiyor ki bu bir e-ticaret sitesidir .
Çok bilgi paylaşmak istiyorsanız açın bir konu , açtınız mi hiç dropshipping konusu , shopify konusu