MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ödemiyorum o sisteme para, Allah'a şükür daha çok kazanıyorum . Sistem değil tecrübe önemli .
Siz gidip aylık 1000 USD odeyin o e-ticaret sitesine.
Neyse dostum ben boşa yazıyormuşum baya komik bir arkadaşsın.