Shopify bi e-ticaret altyapisidir , biz kendimiz geliştirici olduğumuz için oraya aylık para vermeye gerek yok .
Herkes ile görüştüm galiba .
Görüştüğüm kişiler veya satışa baslayanlarda yardımlaşma anlamında konuya yazabilir.
Ben kendimde gelistiriciyim tum sistemlere hakimim istersem magento opencart ya da wordpress ile eticaret sitesi kurup yine kazanabilirim Ama anlatamadigim nokta su shopify kalitesi ile kimse rekabet edemez. Ben aylik toplamda $1000 Shopifya oduyorumdur (5 magazam var) ama Shopify partneri oldugum icin tum musterilerden de komisyon geliyor. Bol kazanclar dilerim.