Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman en iyisi Altin niyetine hesabina para gonderin. Veya Turkiyede baska akraba varsa parayi ona gonderip altin alsin ve ziyarete gittiginde bu altin da Nobran'dan desin.
Bu hic de ayip degildir, yeni evlenenlere altinlar maddi yardimda bulunmak icin verilir.
Düğünde zaten o şekilde göndermiştim hocam , 2.ye aynı şeyi yapmak garip olmaz mı?
Şimdi duvar saatlerini de incelemeye başladım , arada birkaç güzel şeyler var ama karar veremedim.



notbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde altın alınır, varsa bi ihtiyaçları bozdurup ihtiyaçlarını görsünler diye. Ama bunu zaten düğünde gönderdiğini belirtmişsiniz.
Herhangi bir mutfak eşyaşı olabilir, kahve makinası vb. yanında bir de çiftin fotoğraflarından oluşan şöyle bir çerçeve olursa hoş bir hediye olur diye düşünüyorum ve sürekli duvarda asılı durur
Teşekkürler hocam öneri için , kahve makinesi ile duvar saati arasında gidip geliyorum şuan. Fotoğraf tablosunu çok tercih edeceklerini düşünmüyorum aslında.



https://www.hepsiburada.com/euro-flo...m-HB00000IHCJ4
Şu nasıl olur acaba ?