Haklısınız fakat yurtdışındayım ve malesef yakın bir zamanda gidemeyeceğim. Telefonda da neye ihtiyacın var diye sormak biraz abez kaçacaktır.
Aslında buraya özgü bir dekor eşyası almak istiyordum fakat gümrük vergisi yüzünden sıkıntı olacak. Hediyeyi alırken vergisini ödeyecek

O da garip bir durum hediye için.
O zaman en iyisi Altin niyetine hesabina para gonderin.

Veya Turkiyede baska akraba varsa parayi ona gonderip altin alsin ve ziyarete gittiginde bu altin da Nobran'dan desin.
Bu hic de ayip degildir, yeni evlenenlere altinlar maddi yardimda bulunmak icin verilir.