olmayan sey alinir genelde. Onunla araniz iyi ise sorarsin neyi eksik oldugunu, alir gidersiniz, hic ayip degildir. Veya altin goturun, o kendisi bozdurup alir ihtiyaci olan seyi...
Haklısınız fakat yurtdışındayım ve malesef yakın bir zamanda gidemeyeceğim. Telefonda da neye ihtiyacın var diye sormak biraz abez kaçacaktır.
Aslında buraya özgü bir dekor eşyası almak istiyordum fakat gümrük vergisi yüzünden sıkıntı olacak. Hediyeyi alırken vergisini ödeyecek

O da garip bir durum hediye için.