Sorun olacağını sanmıyorum. Sıvı olarak meyve suyu içerek, su içerek çok geçtim hiç sormadılar bu ne diye. Yiyecek olarak da sırt çantamda sabah 6 uçağından ineceğim ve 9a kadar araba bekleyeceğim için (havalimanı yemek yerlerine uzak) hani otellerdeki küçük helvalar, zeytinler, reçel, bal ve ekmek vardı. kimse bir şey sormadı. birazını bekleme yerinde birazını uçakta birazını da inince bekleme yerinde yedim.