Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırık yok demişsin de ekran çatır çatır kırılmış dostum. Sağ alt taraftan darbe yemiş oradan da çatlamış.

Televizyonun kendisine yakın tamir ücreti çıkar, ekran komple değişecek çünkü. Geçmiş olsun.
Hocam ekran kartı öyle gösteriyor. Fiziki kırık yok yani dış camda