Elektronik sigaralar 2 tiptir, 1.si nargile tarzı doğrudan ciğere çekilen, bol buharlı ikincisi ise sigara içimi az buharlı ve yüksek nikotinli. İlki sigaranın yerini tutmaz ve bıraktırmaz, ikincisine yönelin. Hazır setleri almayın.
Şimdilik yazacaklarım bunlar 4 yıldır kullanıyorum şuan müsait değilim, müsait olduğumda detaylı bilgi vereceğim.
hocam 2. tipli olanin oyle oldugunu nasil anliyoruz ?
musait oldugunuzda detayli bir bilgi ve oneri verebilirseniz sevinirim