merhaba internet sitesinden iphone şarj aleti ve adaptör aldım.orjinal değil ama işimi görüyor bu ilerde bana sorun yaşatırmı çünkü 2 yıl garantiliymiş herhangi bir sorun olduğunda para iadesi ve ürün değişimi yapıyorlarmış.bu konu hakkında siz değerli görüşlerinize açığım.