DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm atabilir misiniz sistemi

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
darkworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sistemi pm alabilirmiyim?
djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yapıyorum aylık 39.000 dolar ciro yapıyorum. Shopify ve dropshipping tavsiyemdir onun dışındaki sistemleri tavsiye etmem.
Shopify bi e-ticaret altyapisidir , biz kendimiz geliştirici olduğumuz için oraya aylık para vermeye gerek yok .

vahapozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemle ilgili bilgi alabilir miyim?
Herkes ile görüştüm galiba .
Görüştüğüm kişiler veya satışa baslayanlarda yardımlaşma anlamında konuya yazabilir.