Ödenmeden açılmıyor öde açılsın mantığı yanlış.Para yine çıkar cebinizden ama en azından açan alsın parayı adam emek veriyor ve sizin işiniz görülüyor.Diğer türlü virüsü atanın yanına kâr kalıyor.