ben yedeksubay istemedim yaptılar, komando istemedim onuda yaptılar

yani istemesende oluyor.
sonra iyi ki de yedek subay yapmışlar dedim.
hem maaş alıyorsun, yemek banyo oda her şeyin ayrı, hem komuta kısmındasın, hem subay hakların var vs vs.. İstersen belli saatten sonra freesin.
Tabii gittiğin yere göre de değişir senin komutanın veya yerin kötüyse burnundan da gelebilir. O şans işi.
hayırlı olsun