cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yedek subaylık yazıyor niye üzülüyorsun diye baktım. içeride astsubaylık yazıyor , farklı ikisi ama emin ol normal erden daha iyi olur maaşınla çalışırsın. güzel paralar veriyorlar.
Reis yedek subay ya 😊 ya tanıştığım ettiğim bir kız var kısa dönem istiyordu ama böyle çıktı o yüzden biraz üzüldüm ama maaşı güzel hakikaten napalım yapacak birşey yok kader kısmet.