Yedek astsubaylık var mı? Ben de zamanında subaylık istedim çıkmadı.Arkadaş istemedi ona çıktı.Bu işler isteyip istememenle alakalı değil.Ben yanımdaki arkadaşın hiç bir tane şık işaretlemeyip verdiğini biliyorum ona da çıktı.