Konu
Yedek subaylık çıktı
06-08-2019, 16:14:29
#14
AZADE
yedek subaylık yazıyor niye üzülüyorsun diye baktım. içeride astsubaylık yazıyor
, farklı ikisi ama emin ol normal erden daha iyi olur maaşınla çalışırsın. güzel paralar veriyorlar.