Bir ara okuduğun bölüm askeriyede ihtiyaç duyulan birşeyse istemesen de alabiliyorlar diye duymuştum ama emin değilim hocam.
Hayırlısı olsun astsubaylık kötü bir iş değil, normal er olmaktansa uzun dönem rütbeli olunur.
Aynen hocam bende öyle duydum 😁 ama sonuç ortada,teşekkür ederim hayırlısıyla bir gidelim inşallah 😊
hayırlı teskereler hocam
bana da çıkacağını bilsem bende yedek astsubay olarak giderdim.
emin olamadığım için başvuru yapmıyorum
Eyvallah teşekkür ederim hocam,valla hiç belli olmuyor er diye seçiyorsun yedek subaylık çıkabiliyor 😁
Kesinlikle iyi olmuş hocam 12 ay falan diye takılma maaşlı güzel çalışırsın
Maaşı güzel hakikaten,arkadaşım batıda 5900 alıyordu.