Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara okuduğun bölüm askeriyede ihtiyaç duyulan birşeyse istemesen de alabiliyorlar diye duymuştum ama emin değilim hocam.
Hayırlısı olsun astsubaylık kötü bir iş değil, normal er olmaktansa uzun dönem rütbeli olunur.
Aynen hocam bende öyle duydum 😁 ama sonuç ortada,teşekkür ederim hayırlısıyla bir gidelim inşallah 😊



lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı teskereler hocam

bana da çıkacağını bilsem bende yedek astsubay olarak giderdim.
emin olamadığım için başvuru yapmıyorum
Eyvallah teşekkür ederim hocam,valla hiç belli olmuyor er diye seçiyorsun yedek subaylık çıkabiliyor 😁



MCfrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle iyi olmuş hocam 12 ay falan diye takılma maaşlı güzel çalışırsın
Maaşı güzel hakikaten,arkadaşım batıda 5900 alıyordu.