lütfen bir çok arkadaşın sorduğu soruya cevap verirseniz açıklayıcı şekilde daha sağlıklı olacak örnek bir hesap alabilirmiyim. mailller nereden açılmakta ve hepsi onaylımıdır teşekkurler.