Bir iş yerinde fare varsa orada ya haram yada hırsızlık oluyormuş derlerdi, bu söz tecrübe ile sabit bende de mağaza vardı ortağı çıkardım fare de gitti iş yeri depo filan değilse bilmem olabilir o kadar derim