Hocalar valla benim de sigarayı ciddi şekilde bırakmam lazım. Yukardaki hocamız bırakamazsanız içmek istediğiniz içindir demiş. Gerçekten çok doğru. Fakat ilaç desteği hakkında ne düşünüyorsunuz? Yani sağlık ocağına mi danışalım nerden yazdıralım da nasıl edelim? Artık paranın çöpe gittiğinin fazlasıyla farkındayım. Yaklaşık 4-5 senedir kullanıyorum artık ben de bırakmak istiyorum. Daha 23 yaşındayım yolda yürürken bile nefesimin aşırı daraldığını hissediyorum. Bir fikir verin şu kardeşinize.
Saygılar ve sevgilerle...