Çok gereksiz ve boş bir icat. insanların hayatını bitiriyor. çok küçükken benden 2 yaş kadar büyük birisi içirmişti bayağı öksürdüm. ondan sonra dedim bir daha asla içmeyeceğim çok şükür 25 yaşıma kadar içmedim askerde vs. çöpe giden paradan farkı yok. insana hiç bir şey katmıyor aksine ciğerlerden, dişlerden, ağız kokusundan tut damar tıkanıklığına kadar bir çok sağlık problemi oluşturuyor. tabi ki hepimiz öleceğiz fakat sağlıklı yaşamak varken neden sürünerek. onun yerine ben spor, meyve gibi daha faydalı şeylere harcıyorum. bırakırsınız hocam eğer iradeniz sağlamsa, kafaya koyarsanız bırakırsınız.