Bizim bilader sigara çekim olanlardan kullanıyordu, 3 yıl kullandı baktı artık kesmiyor tekrar sigaraya başladı, son zamanlardaki zamlardan dolayı baktı böyle de olmuyor, golden virginia alıp kendi sarıp içmeye başlamış, hem böyle daha az içiyorum diyor. Size de öneririm, eminim ki günde iki paket içen birisine elektronik sigaranın kesmeyeceğini.