Yorumlarınız için teşekkürler.
İlk tecrübem değil, şöyle bir durum yaşadım; iStick daha sonra Smok 85W cihaz aldım. Orman meyveli bir likit 9 nikotinlisinden almıştım. 2,5 ay sigara içmedim, içimi çok güzeldi.
Daha sonra şehir dışına çıktığımda likitsiz kaldım, kuzenden 1-2 kahve vs yanına sigara içtim. İstanbula geri döndüğümde, ya aynı likiti bulamadım ya da bulduklarım orjinal değildi ki ne aynı tadı nede aynı zevki alabildim.
Tabi ki sigara ve türevlerini bırakmak istiyorum, fakat becerikli değilim o konuda. Bari biberon gibi elimde taşıyayım bi duman çıksın şu mereti ya azaltayım yada bırakayım.