Konu
Elektronik Sigara Konusu
05-08-2019, 21:10:50
#11
berattanriverdi
vallaha hocam kent içiyordum. 3 tl zam geldi oldu 15 tl birde hafif kesmiyordu 2 pakete yakın gidiyordu günlük 30 tl. o kızgınlıkla 2 gündür içmiyorum sıgara almıyorum. inşallah komple bıracam. size tavsiyem sizde benim gibi KIZIN