Merhabalar forumda otel sahibi olan varsa 2-3 gün tatil düşünüyorum kuzenimle gelmek istiyorum. Otel sahibi olan varsa yazarsa çok sevinirim.

Birde bu otel fiyatları neden birden bu kadar uçtu millet para yok diye ağlıyor herkes tatilde orda burda çok şaşırıyorum.,*,?