Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imkanı olan değil de bizi bu hale getirenlerin ülkeyi terketmesi lazım. biz neden kendi ülkemizi terkedelim. çok güzel uyutuluyor milletimiz
Aynen öyle hocam oy kullanan kesim bunu farkedemiyor, inşallah onların evlatlarıda aynı şeyleri yaşarki gözleri açılır bundan sonrasını kurtarırlar en azından. Takım tutar gibi parti tutulursa ülkede sonuç budur. Üretken insanların başta olması lazım diye düşünüyorum...