Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte tutarsızlıkta bu noktada başlıyor. Hak sıfır araçlarda tanımlanıyor ve aldığın araç da gelir düzeyini aştığında hanenin kişi başı gelir ortalaması deyip maaşları kesiyorlar. Şunu da söylemek isterim, tanıdık olarak inanın şahsen çok makamlara gittim ve durumlarını izah ettim. Görsel resimlerini ev durumunu her şeyi belgeli olarak o makamlara sundum ama sonuç değişmedi. Haneye gönderilen memur eve gidip koltuk takımlarına, televizyona, mutfak dolabına bakıp kapıda ki şu araba da sizin deyip raporunu düzenleyip çıkıp gidiyorsa pek de sorgulamak bir şeyi değiştirmiyor.

Rabbim yardımcısı olsun, kanunlar pek de yardımcı olmuyor maalesef..
Hocam hastaneye gitmeden rapor alanlar var, jeep'lere biniyorlar bu memlekette. Bari engelli insanların hakkını yemeseler layıkıyla muhtaç insanlara yardımcı olsalar. Yemin ederim Haluk Levent daha başarılı bu konuda. Koca devletin yapamadığını adam twitter ile yapabiliyor.