yardım edin diye başlık açılıyor.
yardım etmek yol göstermek için soru soruyorum.
konuyu açan kişi tenezzül edip yazmıyor bile ama polemik olacak her mesaja dönüyor.
hata bizde tabiki insanlık edip yardımcı olmaya çalışıyoruz...
Bazı sivri mesajlara sinirlendiğim için mesajınızı görmedim kusura bakmayın.
ucu açık bir konu bu.
yangın çıkış sebebi nedir?
itfaiye raporu nedir?
polis raporu nedir?
bilir kişi raporu nedir?
bina sakinleri içinde konut sigortası sahibi daire var mi varsa eksper raporu nedir.
bu bilgiler ışığında ancak bir şekilde yapılması gerekenler anlatılabilir.
isyerinde eksiklik varsa atıyorum sonradan düzenlenen yerler tadilat vs varsa belediye de olaya müdahil oluyor süreç sizin için kötü işleyecek maalesef (sizin işletme içinde yangın başladıysa)
yangın çıkış sebebi nedir? = içeride çalışılırken havalandırma pervanesinden kaynaklandığı söylendi.
itfaiye raporu nedir?
polis raporu nedir?
bilir kişi raporu nedir? bu konular hakkında bilgim yok.
bina sakinleri içinde konut sigortası sahibi daire var mi varsa eksper raporu nedir. = tek katlı bir bina onlardan başka kimse yok.