Aslında arkadaşın sorusu sanırım şu; yeni bir kamera alacağım aksiyon kamerası mı alayım yada diğerlerini mi (dslr, normal cam vb.)

Ben de merak ediyorum bunu. Yani iç ortamlarda da aksiyon kameraları dslr kadar yada telefonlar kadar iş görür mü? Dezavantajları var mı?