Geçmiş olsun anladığım kadarıyla isyerindeki zarar 500K üstü böyle bir işyerine sigorta yaptırmamak kusura bakmayın ama büyük sorumsuzluk.

Yine ucuz kurtulmuşsunuz çevrenizdeki bitişik yapılara da zarar verebilir ölümlü olaylar yaşayabilirdiniz hayatınız kararabilirdi.

Benim bildigim devlet sadece halk hareketleri, doğal afet, terör olayları gibi sebeplerden basvurmanız durumunda ilgili belediyenin insiyatifinde yardımda bulunuyor.

Bu şekilde sigortanız yoksa yardımcı olacaklarını düşünmüyorum malesef. Tekrardan çok büyük geçmiş olsun.