Öncelikle çok büyük geçmiş olsun.
Bunu tecrübe etmeyen birinin kolay kolay cevap veremeyeceği bir soru bence.
Sonradan başınızın ağrımaması için SGK yada işkur ile görüşüp neler yapabileceğinizi görüşmeniz lazım.
Birilerinin lafına göre iş yaparak telafisi daha zor olan olaylar yaşayabilirsiniz.
Sağolun.
Amacımda bu konu hakkında bilgi sahibi olan birisi varsa ondan bilgi almak.Yoksa dediğinize katılıyorum her söze göre hareket edemeyiz.
Sgk ve iş kur ile görüşmeler yapılacak.