asabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun.
Malesef kasko veya sigorta yapılmamış.
Tekrardan geçmiş olsun.Sigorta veya kasko olmaması kötü olmuş
Önerim vali, belediye, kaymakamlık, işkur gibi yerlere müracaat etmenizdir. Belki bir destek alabilirsiniz.