ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun, zor durum. Umarım kısa sürede toplarsınız.
İş yerinin kasko, sigorta gibi bir güvencesi var mıydı?
Sağolun.
Malesef kasko veya sigorta yapılmamış.