Herkese Merhaba,
Öncelikle böyle bir durumu Allah kimsenin başına vermesin.
Amca oğlunun büyük emekleri sonucu kurduğu iş yeri bir günde yanıp bina ile birlikte kül oldu.
İçerisinde 20-25 çalışanı vardı.
Çok şükür ki kimseye bir zarar gelmedi. Fakat malda canın yongasıdır.
İş yerinde ki değer 100K ile 500k arasında değişin makineler yandı.
Böyle bir durum içerisindeyken çalışanlarınartık çalışamayacak olmasından dolayı çıkışlarının verilmesi,tazminatları gibi bir sürü durum var.
Devletimizin yanan iş yerleri ile ilgili bir desteği var mı ?
Devletimizin yanan iş yerinde çalışan personeller ile ilgili bir desteği veya farklı bir sistemi var mı ?
İş yerine herhangi bir sigorta veya kasko yapılmamış.Neden yapılmamış bilgim yok.
Bu 2 konu hakkında bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.Ben araştırma yapmaya çalıştım fakat net bir sonuca ulaşamadım.