Bütçeniz el veriyorsa ben size gerçekten okumayı isteyen ama durumu el vermeyen bir sürü çocuk önerebilirim hocam. Burada amacımız bir çocuğu büyütmek değil, özel bir gün olan bayramda etrafındaki diğer çocuklara karşı mutlu etmek.
Düşüncelerinizi özelden tartışabiliriz yardım amaçlı açılan konu altında pek samimi bulmuyorum. İyi günler dileyerek mesajınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim. İyi niyetiniz yadsınamaz. Benim gönlümden geçen bu üşengeçliği ortadan kaldıracak atılımlar yapılması. Sewap için değil, içinden geldiği için. Dediğim gibi, ailecek yaptığımız yardımlar var. Herkes kendi kapısının önünü temizlerse apartmana temizlikçiye gerek kalmaz derler ya, o hesap.

Saygılar.